A terméket a GLS futárszolgálat szállítja ki.

Bővebb információt itt talál: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok

Szállítási feltételek

A webáruházban való vásárlás feltétele, hogy a Vásárló a megrendelés során magyarországi szállítási címet jelöljön meg. Hitel- vagy bankkártyával történő vásárlás esetén a szállítás további feltétele, hogy a Vásárló a megrendelt termék vételárát és kiszállítási díját megfizesse.

A megrendelt termék vételárán felül a Vásárló köteles a kiszállítási költséget is megfizetni a Szolgáltató részére. A kiszállítási költséget a szállítás módja határozza meg, ami a következő lehet:

- Országon belül csomagküldemény bruttó 10.000 alatt
- Országon belül csomagküldemény bruttó 10.000 felett
- Országon kívül csomagküldemény bruttó 15.000 alatt (Ausztria, Szlovákia, Románia, Németország)
- Országon kívül csomagküldemény bruttó 15.000 felett (Ausztria, Szlovákia, Románia, Németország)

A kiszállítás költségét a Szolgáltató határozza meg a Vásárló által megrendelt termék(ek) összértékének figyelembevételével.

Szolgáltató a megrendelt termék kiszállításáról Magyarország valamint Ausztria, Szolvákia, Románia és Németország teljes területén futárszolgálattal gondoskodik.

A termék megrendelésekor javasolt, hogy a Vásárló telefonszámát adja meg a Szolgáltató részére, így szükség esetén a Szolgáltató, illetve megbízott szállítója telefonon is kapcsolatba tud lépni a Vásárlóval.

Magyarországi kiszállítás díja: bruttó 990 Ft (10.000 Ft rendelési érték alatt)
Országon belül 10.000 Ft értéket meghaladóan a kiszállítás díját a szolgáltató magára vállalja vagyis ingyenes.

Ausztria, Szlovákia és Románia területén a kiszállítás díja: bruttó 3.500 Ft (15.000 Ft rendelési érték alatt)
Ausztria, Szlovákia és Románia területén a kiszállítás díja: bruttó 990 Ft (15.000 Ft rendelési érték felett)
Németország területén a kiszállítás díja: bruttó 3.700 Ft (15.000 Ft rendelési érték alatt)
Németország területén a kiszállítás díja: bruttó 990 Ft (15.000 Ft rendelési érték felett)

Csomagküldemény :

Csomagküldemény esetén a megrendelt termék kiszállítására várhatóan 2 és 4 munkanap közötti időtartamban kerül sor.

A központi raktárunkból a szállítópartnerhez történő szállításkor a vásárló tájékoztatást kap e-mail-ben a szállítási folyamat megkezdéséről. Ezzel egy időben e-mail-en keresztül elküldésre kerül a csomag nyomon követési száma, amire kattintva a szállítópartner honlapján keresztül követhető a csomag állapota. A Vásárló a megrendelést követően a rendelés száma alapján a vevőszolgálattal történő kapcsolatba lépés esetén tud érdeklődni rendelése szállításával kapcsolatban.

A Vásárló a termék érkezésének időpontjáról a szállítás napján kora reggel az általa megjelölt e-mail címen értesítést kap egy 3 órás kézbesítési időszak meghatározásával. Amennyiben a Vásárló számára a megjelölt időpont nem megfelelő, e tényt előzetesen jeleznie kell a Szolgáltató megbízott szállítója telefonos elérhetőségén vagy Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein.

A kiszállítás hétköznap 08:00 és 17:00 között történik.

A termékszállítással összefüggő további tudnivalók:

Szolgáltató megbízott szállítója a megrendelt terméket a szállítási címként megjelölt helyen tartózkodó személynek adja át az átvevő személy átvételi jogosultságra vonatkozóan tett nyilatkozata után. A Vásárló elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a terméket nem a megrendelést leadó veszi át, ha egyébként a Szolgáltató a terméket a megjelölt szállítási címen adta át.

A Szolgáltató a vásárlás időpontját követő legkésőbb 5 napon belül gondoskodik a termék házhozszállításáról.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét a szállítás várható időtartamának elhúzódása miatt abban az esetben, ha a szállítási késedelem a Szolgáltató működési körén kívül álló okból – így különösen szélsőséges időjárási viszonyok, nagyszámú megrendelések – miatt következik be.

A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.

Figyelem: Ha a szállítmányozási cég sikertelenül próbálja meg kézbesíteni a fuvarszállítmányt a szállítási címre (pl. senki nincs a címen az átvételhez), akkor felveszi Önnel a kapcsolatot. Ezután lehetőség lesz a rendelés újbóli kézbesítésére.